Sopimus- ja toimitusehdot

Kuljetusten Hinnasto:

Laskimme peruspaketin hintaa vuoden 2020 loppuun saakka!

Postipaketti: 4,90 / paketti - Lähimpään postin toimistoon tai pakettiautomaattiin, toimituspiste valitaan kassalla.

Kuljetus kotiin: 16€ / paketti - Toimitus asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen. Muista ilmoittaa aktiivinen osoitteesi tilauksen yhteydessä.

 Yli 70€ tilauksiin 4,90 postipaketti toimitukset ovat ilmaisia.

Yli 120€ tilauksiin myös kotiinkuljetus on ilmainen!


Sopimus- ja toimitusehdot

 

Nämä ovat TopDog.fi verkkokaupan toimitusehdot.

Nämä toimitusehdot koskevat vain Suomeen toimitettavia tilauksia.

TopDog.fi on suomessa toimiva 100% kotimainen verkkokauppa.

 

Yleiset ehdot

Tässä mainittuja sopimusehtoja sovelletaan topdog.fi verkkokaupassa asioimiseen ja kauppasuhteen muodostamiseen ja TopDog GYM hallin vuokraamiseen. TopDog, TopDog GYM ja TopDog.fi ovat Dezoo Oy:n (Y: 1441985-7) markkinapaikkoja, jossa sovelletaan palveluntarjoajan sopimusehtoja. Dezoo Oy pidättää oikeuden muuttaa ja päivittää näitä sopimusehtoja ilman erillistä ilmoitusta. Tilauksiin ja tietosuojaukseen sovelletaan kulloinkin voimassa olevia sopimusehtoja. Edellä mainitut sopimusehdot ovat luettavissa verkkosivuilla.

Tietosuoja ja asiointi

Kaikissa kauppasuhteissa noudatetaan kulloinkin voimassa olevaa Suomen valtion ja EU:n lakia. Yritysten ja Dezoo Oy:n välillä noudatetaan tätä sopimusta ja kauppalakia.

Dezoo Oy:tä ei voida pitää vastuussa, eikä se vastaa vahingosta, joka syntyy ylivoimaisen esteen takia. Ylivoimaisella esteellä tarkoitetaan jotain ennalta arvaamatonta seikkaa ja/tai olosuhteen muutosta, johon Dezoo Oy ei voi vaikuttaa. Mikäli tällainen ylivoimainen este ilmenee, Dezoo Oy tulee tiedottamaan aiheutuneesta viiveestä asiakkaalle.

Asiakkaiden on velvollisuus luovuttaa täydelliset yhteystietonsa tilauksen yhteydessä. Tiedoista on ilmettävä asiakkaan kokonimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Lisäksi yritysasiakkaan on annettava y-tunnus ja tarvittaessa laskutusosoite.

Asiakkas hyväksyy, että tiedot tallennetaan Dezoo Oy:n asiakasrekisteriin, jossa tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitämiseen ja markkinointiin. Dezoo Oy:llä ja sen tytäryhtiöillä on oikeus luovuttaa ja käsitellä tietoja perusteltuihin käyttötarkoituksiin voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti. Dezoo Oy:n ja TopDog.fi sivuston tietosuojaseloste on nähtävissä topdog.fi sivustolla. Voit myös tutustua tietosuojaselosteeseen täällä. Kaikkia henkilötietoja ja henkilötiedoiksi luokiteltavia tietoja käsitellään tietosuojaselosteen mukaisesti. Asiakkaalla on oikeus kieltää rekisterin pohjalta tehtävä suoramarkkinointi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun asiakaspalvelu(at)topdog.fi osoitteessa. Lisätietoja tietosuojaselosteessa.

TopDog.fi sivustolla käytetään evästeitä (”cookies”). Osa evästeistä on sivuston toiminnan kannalta välttämättömiä ja osaa käytetään sivuston ja palveluiden toiminnan parantamiseksi. Lisäksi evästeitä käytetään analytiikkaan ja markkinointiin. Evästeet ovat pieniä tekstitiedostoja, jotka tallennetaan käyttäjän laitteelle. Evästeet eivät ole haitallisia tai vahingoita käyttäjän laitetta. Niille on määritetty tietty vanhentumisaika, joka vaihtelee kunkin evästeen käyttötarkoituksen mukaan. Halutessaan käyttäjä voi kieltää evästeiden käytön laitteessaan muuttamalla laitteen evästeasetuksia selaimessa. Tällöin tulee kuitenkin huomata, että kieltämällä kaikki evästeet, sivuston toiminta saattaa häiriintyä. Käyttäjä voi kieltää kolmannen osapuolen evästeet niin ikään selaimensa asetuksista. Lisätietoja evästeistä löydät tietosuojaselosteesta.

Kanta-asiakkuus verkkokaupassa

Halutessasi voi liittyä TopDog.fi verkkokaupan kanta-asiakkaaksi. TopDogi.fi verkkokaupan kanta-asiakaana saat kerran kuukaudessa kanta-asiakassähköpostin. Sähköposti sisältää kuukausittaisen verkkokaupan edun, joka on voimassa vain verkkokaupan kanta-asiakkaaksi rekisteröityneille. Lisäksi kanta-asiakaskirje sisältää yleistä tietoa TopDog.fi tarjouksista ja tuotteista. Kanta-asiakkaakuus edellyttää uutiskirjeen tilaamista. Etu on voimassa vain kirjeen tilaajille. Rekisteröitymällä kanta-asiakkaaksi hyväksyt markkinoinnin. Voit kieltää markkinoinnin olemalla yhteydessä asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@topdog.fi), mutta tällöin et ole enää oikeutettu kanta-asiakasetuihin. Kanta-asiakkuus vaatii TopDog.fi-käyttäjätunnuksen luomista.

Verkkokaupan kanta-asiakkaisiin voidaan olla yhteydessä useammin kuin kerran kuukaudessa ja muilla tavoilla kuin sähköpostilla, mutta pääsääntöisesti yhteydenotto tapahtuu kuukausittaisen kanta-asiakassähköpostin muodossa.

Kanta-asiakasetuja ei voi yhdistää muihin tarjouksiin, mikäli asiasta ei erikseen mainita.TopDog.fi verkkosivujen kanta-asiakkuus poikkeaa TopDog-kivijalkaliikkeiden kanta-asiakkuudesta. TopDog-kivijalkaliikkeiden kanta-asiakkuus ei ole voimassa TopDog.fi verkkokaupassa, samoin kuin TopDog.fi verkkokaupan kanta-asiakkuus tarjoukset eivät ole voimassa kivijalkaliikkeissä, ellei toisin mainita. Mikäli verkkokauppatilauksen toimitus tapahtuu noutona kivijalkaliikkeestä, verkkokaupan hinnat ja tarjoukset ovat luonnolliseti voimassa kyseisen tilauksen yhteydessä, kunhan tilaus on tehty TopDog.fi-verkkokaupan kautta.

Toimitusehdot

Nämä ovat TopDog.fi verkkokaupan toimitusehdot.

Nämä toimitusehdot koskevat vain Suomeen toimitettavia tilauksia. TopDog ei toimita tilauksia Suomen ulkopuolelle. TopDog ei myy tuotteita jälleenmyytäväksi. Mikäli olet kiinnostunut jälleenmyynnistä, voit olla meihin yhteydessä sähköpostilla myynti@topdog.fi

 

1.Tilaaminen

Verkkokaupassa voivat asioida kaikki vähintään 18-vuotiaat kuluttaja-asiakkaat, joilla on toimiva sähköpostiosoite ja matkapuhelinnumero. Asiakas vastaa annettujen tietojen oikeellisuudesta.

Tuotteiden tilaaminen tapahtuu valitsemalla tuotteita verkkokaupassa ostoskoriin. Asiakkaan tulee tarkistaa tilaus huolellisesti ennen maksua, jotta tuotteiden värit, kappalemäärät ja koot ovat oikein. Emme vastaa väärän osoitetiedon takia hukkuneista toimituksista.

Verkkokaupan kautta tehty tilaus on sitova, kun asiakas on tilaussivulla vahvistanut nämä sopimusehdot sekä hyväksynyt tilauksen. Saat tilauksesta vahvistuksen rekisteröimääsi sähköpostiisi. Huom! Mikäli et saa tilausvahvistusta antamaasi sähköpostiosoitteeseen, emme ole välttämättä vastaanottaneet tilaustasi. Tarkista tällöin ensimmäiseksi asiakassivullesi rekisteröimäsi sähköpostiosoite. Lisäksi ota yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluumme sähköpostin asiakaspalvelu@topdog.fi kautta.

 

2. Hinnoittelu ja tuotetiedot

Voimassaoleva hinta on hinta, joka on topdog.fi verkkosivuilla tilausta tehdessä. Tuotteiden hinnat ovat voimassa toistaiseksi. Tarjoustuotteet ovat voimassa vain kampanjan ajan. Verkkokaupan hinnat sisältävän arvonlisäveroa tuotteen verokannan mukaisen määrän. TopDog pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin sekä varaa oikeuden kaupan purkamiseen tai peruuttamiseen hinnoitteluvirheiden tai virheellisten saatavuustietojen johdosta.

Tuotteiden hinnat eivät sisällä maksutapa- tai toimituskuluja, vaan ne määräytyvät valitun maksu- ja toimitustavan mukaan.

TopDog pyrkii pitämään verkkokaupassa esitettävät hintatiedot ja tuotteiden saatavuustiedot ajantasaisena ja oikeina, mutta ei takaa tietojen virheettömyyttä tai tuotteiden saatavuutta eikä vastaa niistä. Jos verkkokaupassa esitetty hinta on ollut selvästi virheellinen, topdog.fi pidättää oikeuden purkaa sopimuksen. Hinta on ollut selvästi virheellinen silloin, kun se poikkeaa merkittävästi tuotteen tavanomaisesta hintatasosta tai kun asiakkaan olisi muutoin pitänyt ymmärtää hinnan virheellisyys (esim. jos muutoin hinta olisi 20 € ja verkkokaupassa näkyvä hinta 2 €).

Mikäli tilauksen jälkeen ilmenee, että tilattu tuote on verkkokaupassa esitetyistä saatavuustiedoista huolimatta loppunut, TopDog ilmoittaa asiasta viipymättä asiakkaan ilmoittamia yhteystietoja käyttäen. Jos tilattua tuotetta ei ole enää saatavilla tai tuotteen toimittaminen kestäisi yli 30 päivää tilaushetkestä, TopDog sitoutuu hyvittämän asiakkaalle koko tilauksessa maksetun summan täysimääräisesti, ja kaupan katsotaan kyseisen tuotteen osalta purkautuneen. Jos asiakas haluaa odottaa ja pitää kaupan voimassa, hänellä on mahdollisuus hyväksyä pidempi toimitusaika tai korvaava tuote. Asiasta sovitaan aina erikseen.

TopDog / Dezoo Oy pidättää oikeuden rajoittaa tuotteiden myyntiä erityisen suurissa määrissä. TopDog / Dezoo Oy ei myy tuotteita jälleenmyytäväksi ilman erillistä kirjallista suostumusta Dezoo Oy:ltä.

TopDog.fi sivustolla olevia alennuksia ja tarjouksia ei aina voi yhdistellä keskenään. TopDog pidättää oikeuden päättää erikseen kunkin tarjouksen kohdalla, voidaanko se yhdistää muihin alennuksiin, tarjouksiin tai kanta-asiakasetuihin. TopDog pidättää myös oikeuden peruuttaa tarjouksen, mikäli on syytä epäillä tämän sopimuksen rikkomista tarjouksen käytön yhteydessä. Tällöin asiakas on oikeutettu rahojen palautukseen ja kauppa raukeaa.

3. Toimitus

Toimitamme postitse tuotteita ainoastaan Manner-Suomeen. Emme postita pakasteita.

Pyrimme aina mahdollisimman nopeaan toimitukseen. Kun tilattua tuotetta on varastossamme, toimitusaika on 3-14 arkipäivää tilauksen hyväksymisestä. Mikäli tuotetta ei ole suoraan varastossa on toimitusaikataulu arviolta n. 2-5 viikkoa tai jos toimitus viivästyy, on topdog.fi viipymättä asiakkaaseen yhteydessä asiakkaan ilmoittamia yhteystietoja käyttäen. 

 

Toimitamme tuotteita seuraavilla tavoilla:

Nouto myymälästä, ILMAINEN (ma-pe 10-19, la 10-15 )

Toimitus Postilla. Postin hintatiedot ilmoitetaan tilauksen tekemisen yhteydessä ja perustuvat Postin hinnoitteluun.

Voit noutaa topdog.fi verkkokauppatilauksesi myymälästä vastaanotettuasi sähköpostiviestin, että tilauksenne on noudettavissa. 

Henkilöllisyys on todistettava tilausta noudettaessa. Tilaukset luovutetaan vain laskutusasiakkaalle henkilökohtaisesti, poikkeustapauksissa valtakirjaa vastaan.

Tilauksesi lähdettyä postin kuljetettavaksi saat sähköpostiisi automaattisen ilmoituksen, jossa on mukana tilauksenne viite. Toimituksen edetessä Postin käsittelyyn saat postilta sähköpostilla tilauksen seurantakoodin sekä sen lisäksi saat normaalin saapumisilmoituksen ja postin mukana. 

Toimipaikkaan toimitettujen pakettien säilytysaika on saapumisviikko ja kaksi (2) täyttä kalenteriviikkoa.

  • Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista.
  • Pakettien säilytysaika on 7 vuorokautta.
  • Jos paketti ylittää pakettiautomaattiin sopivat mitat, paketti ohjautuu lähimpään Postin noutopisteeseen.
  • Paketin enimmäismitat 60 cm x 36 cm x 60 cm, enimmäispaino 35 kg.

Tilatessasi noudon pakettiautomaattiin kirjoita tilauksen tekstikenttään haluamasi pakettiautomaatin osoite.

 

4. Lunastamaton toimitus

Noutamattomasta ja TopDogille palautuneesta paketista perimme maksetun toimituskulun. Tällöin tilaus automaattisesti peruutetaan ja siitä vähennetään alkuperäisessä tilauksessa maksetut toimituskulut. Mikäli asiakas haluaa tilata tuotteen uudelleen, tulee tuotteesta tehdä uusi tilaus, jonka loppusummaan lisätään toimitustavan mukaan määritetyt toimituskulut.

 

4. Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Kulloinkin voimassa olevat maksutavat ovat saatavilla verkkokaupan checkout- sivulla.

 

5. Palautus ja vaihto

Asiakkaalla on Kuluttajansuojalain 6. luvun 15 pykälän mukainen oikeus palauttaa verkkokaupasta hankkimansa käyttämätön tuote 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun on ottanut tuotteen vastaan. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun tuote on vastaanotettu. Peruuttamisoikeus ei koske avattuja ruoka- ja kissanhiekkapakkauksia, alennettuja ja tarjoustuotteita tai mittatilauksella tilattuja tuotteita. Palautus- ja vaihto-oikeus koskee vain käyttämättömiä, myyntikuntoisia tuotteita. 

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi asiakkaan on ilmoitettava kirjallisesti TopDogille ennen määräajan umpeutumista päätöksestään peruuttaa tuote joko verkkokaupan viestilomakkeella, sähköpostilla tai lähetyksen mukana tulleella peruuttamislomakkeella. Asiakkaan tulee palauttaa peruuttamansa tuote takaisin TopDogiin jäljempänä mainittuun osoitteeseen viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä.

TopDog ei vastaa peruutettavien tuotteiden palautuskustannuksista. Asiakas vastaa itse tilauksen peruuntumisesta aiheutuneista kustannuksista. Voit myös vaihtoehtoisesti palauttaa tuotteet TopDogin palautustunnuksella, jolloin perimme käsittelykuluina alkuperäisen tilauksen toimituskuluja vastaavan summan.

Palautamme peruutettua tuotetta koskevat suoritukset sillä maksutavalla, jolla tuote on maksettu. Maksusuoritus asiakkaalle tehdään, kun peruutettu tuote on palautunut takaisin ja tuote on todettu myyntikelpoiseksi, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta.

Asiakkaalla on huolenpitovastuu vastaanottamastaan tuotteesta. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla ehjiä ja tuote käyttämätön. Tarkistamme aina palautetun tuotteen kunnon ennen maksun palauttamista. Mikäli tuote ei ole myyntikuntoinen, asiakas on vastuussa aina tuotteen täyteen hintaan saakka tuotteen arvon alentumisesta. Mahdollisista tuotevahingoista vastaa asiakas.

Palautuksen vastaanoton, tarkistuksen ja käsittelyn jälkeen maksu palautetaan asiakkaan valitsema maksutavan mukaisesti.

 

Tuotteen vaihtaminen samanhintaiseen vastaavaan tuotteeseen. 

Palautus tehdään normaalin tuotepalautuksen tapaan. Kun tuote on palautunut ja tarkistettu, topdog.fi lähettää korvaavan tuotteen uutena lähetyksenä.

 

Tuotteen vaihtaminen eri hintaiseen tuotteeseen.

Tuotteen vaihtaminen tapahtuu siten, että lähetetty tuote tulee ensin palauttaa topdog.fi osoittamaan palautusosoitteeseen. Kun tuote on vastaanotettu ja tarkistettu TopDog tekee hyvityksen palautetusta tuotteesta. Tämän jälkeen asiakas voi tilata korvaavan tuotteen uutena tilauksena verkkokaupasta, jolloin asiakas vastaa uuden tilauksen toimituskuluista.

 

Tilauksen palautus

Palautuksen ja vaihdon voit tehdä ilmaiseksi palauttamalla tuote/tuotteet TopDog myymälään.

Voit palauttaa tai vaihtaa tuotteita lähettämällä tuotteet valitsemallasi toimitustavalla TopDogin myymälään (Vihdintie 2, 03100 Nummela). Asiakas vastaa itse tilauksen palautuksesta aiheutuneista kustannuksista. Voit myös vaihtoehtoisesti palauttaa tuotteet TopDogin palautustunnuksella, jolloin perimme käsittelykuluina alkuperäisen tilauksen toimituskuluja vastaavan summan.

Mikäli valitset palautuksen TopDogin palautustunnuksella voit lähettää tuotteet Postitse osoitteeseen

Asiakaspalautus
TopDog
Vihdintie 2,
03100 Nummela

Pakkaa tuote postitusta varten huolellisesti, ettei se vaurioidu kuljetuksessa. Säilyttäkää kuitti palautuksesta.

6. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Pyrimme pakkaamaan tuotteet huolellisesti, mutta kuljetusvaurioiden mahdollisuus on olemassa.

Postista noudetun tavaran kunto on hyvä tarkistaa heti lähetystä vastaanottaessa postivirkailijan läsnäollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee Postin noutopisteessä heti asiasta vahinkoilmoitus. Posti on korvausvelvollinen kuljetuksen aikana tuotteelle tapahtuvista vaurioista.

7. Reklamaatiot

Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, väärä tuotteiden määrä tai tuote on vaurioitunut, tulee asiasta ilmoittaa viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän sisällä TopDogille joko kotisivujemme palautelomakkeella (Ota yhteyttä), sähköpostilla asiakaspalvelu@topdog.fi

Jos tuotteen tai toimituksen todetaan olevan virheellinen, TopDogilla on ensisijaisesti oikeus kohtuullisessa ajassa korjata virhe tai toimittaa tilalle virheetön tuote.

Reklamaation ja tuotepalautuksen yhteydessä asiakkaan on esitettävä ostotodistus, kuten kuitti tai jokin muu todistus tuotteen ostamisesta Dezoo Oy:ltä. Samoin on kyettävä todistamaan ostopaikka ja aika, sekä se että palautettava tuote on juuri kyseessä oleva Dezoo Oy:ltä ostettu tuote. Dezoo Oy pidättää oikeuden periä kaikki tavaran alkuperästä ja oston todistamisesta syntyvät kulut ostajalta.

Reklamaatiot käsitellään vain kirjallisesti, eikä virallista reklamaatiota voi jättää esimerkiksi puhelimitse tai myymälässä. Kirjallisen reklamaation voi lähettää osoitteeseen asiakaspalvelu(at)topdog.fi tai kirjeitse TopDog myymälään.

Mikäli Dezoo Oy ja ostaja eivät pääse yhteisymmärrykseen reklamaatiosta, on kuluttaja-asiakkaalla oikeus viedä asia kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ohjeet kuluttajariitalautakunnan toimintaan löytyvät osoitteesta www.kuluttajariita.fi . Ennen kuluttajariitalautakuntaan asian viemistä, tulisi olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan www.kuluttajaneuvonta.fi

Asiamieskuluja ei korvata, koska kuluttajariitamenettely on veloituksetonta apua erimielisyyksien ratkaisuun.

8. Toimituksen viivästys

Asiakkaalla on oikeus vedota tuotteiden toimittamisen viivästyksestä johtuviin kuluttajansuojalain mukaisiin oikeuksiinsa. TopDog ei kuitenkaan vastaa viivästyksestä, jos viivästys johtuu asiakkaan puolella olevasta syystä, kuten siitä, että asiakas ei ole ollut paikalla sovittuna tuotteiden toimittamisajankohtana eikä häntä tavoiteta tai asiakas on ilmoittanut virheelliset yhteystiedot tai ei ole ilmoittanut yhteystietojensa muuttumisesta.

9. Ylivoimainen este (Force majeure)

TopDog ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy TopDogin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta TopDogin toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

10. TopDog Gym

TopDog Nummelan tiloista on mahdollista vuokrata tilaa käytöön "TopDog GYM". Kulloinkin voimassa olevat hinnat löydät verkkokaupasta. Hallivuoroja myydään 30min ja 60min erissä. Käyttämättömiä vuoroja ei voi lunastaa takaisin. Samoin hallivuoroja ei voi muuttaa rahaksi, tai vaihtaa muihin tuotteisiin. Dezoo Oy myös kieltää hallivuorojen jälleenmyynnin. Hallivuoron voi luovuttaa toiselle henkilölle, mutta tämä edellyttää valtakirjaa. Dezoo Oy pidättää oikeuden lopettaa hallivuorojen tarjoamisen ilman erillistä ilmoitusta. Dezoo Oy:tä ei voida myöskään pitää vastuussa mahdollisesta haitasta, tai taloudellisesta menetyksestä tilanteessa, jossa syystä tai toisesta hallivuoroa ei voida järjestää sovittuna ajankohtana. Kaikki korvausvelvollisuus rajoittuu vuokraushinnan palauttamiseen kokonaan tai osittain.

Hallin vuorkaamisen yhteydessä vuokraaja sitoutuu siivoamaan hallin siihen kuntoon, kun se on hänelle vuoron alussa luovutettu. Samoin hallin vuokraaja sitoutuu korvaamaan kaiken vahingon, mitä hänen hallivuoronsa aikana tilalle on tapahtunut. Mikäli hallin vuokraaja ei ole itse paikalla vuokrauksen aikana, on hän silti vastuussa siitä, mitä hallissa tapahtuu ja mahdollisesta syntyneestä vahingosta. Dezoo Oy kieltää hallin käyttämisen mihinkään toimintaan, joka rikkoo Suomen lakia, tai kansainvälisiä lakeja. Mikäli hallin vuokraaja huomaa hallissa vian joka voi johtaa omaisuus- tai henkilövahinkoon tulee hänen ilmoittaa asiasta välittömästi TopDogin henkilökunnalle ja tarvittaessa tehdä välittömät toimenpiteet vahingon estämiseksi tai rajaamiseksi. Hallin vuokraajalla on oikeus peruuttaa hallin vuokraus 24h ennen vuokrauksen alkua, jolloin hän voi käyttää hallivuoronsa toisena ajankohtana. Ilmoitus tulee tehdä sähköpostilla TopDogin asiakapalvelulle asiakaspalvelu(at)topdog.fi . Mikäli peruutus tehdään myöhemmin, kuin 24h ennen vuoron alkamista, Dezoo Oy perii hallin vuokran kokonaan asiakkaalta.

Tilanteessa, missä hallin vuokraaja vuokraa hallin TopDog liikkeen aukioloaikojen ulkopuolelta, tulee vuokraajan huolehtia kaikkien ovien asianmukaisesta lukittumisesta vuoron päätyttyä. Samoin vuokraajan tulee huolehtia hälytyslaitteiden kytkemisestä päälle ja poist hänelle annettujen ohjeiden mukaisesti. Vuokraaja on velvollinen korvaamaan huolimattomuudesta, ja / tai ohjeiden vastaisesta toiminnasta syntyvät kustannukse. Näihin kustannuksiin voi sisältyä vartiointiliikkeen maksut aiheettomista hälyytyksistä, sekä esimerkiksi huolimattomuuden mahdollistaman varkauden tai ilkivallan aiheuttamat kustannukset itse hallille tai TopDog myymälälle ja sen muille tiloille.

11. Riitojen ratkaisu

Tästä sopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia. Osapuolet pyrkivät ratkaisemaan mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti neuvotteluin.

12. Yritysasiakkaat

 Dezoo Oy ei vastaa tuotteiden ja/tai palveluiden aiheuttamasta menetyksestä, vahingosta tai tulon menetyksestä. Kaikki vastuukorvaukset rajoittuvat mahdollisen kauppahinnan palauttamiseen käyttöhyödyllä vähennettynä.

Dezoo Oy ei ole velvollinen täyttämään sopimusta, ylivoimaisen esteen ollessa kyseessä. Dezoo Oy ei myöskään ole velvollinen korvaamaan asiakkaalle aiheutuvaa ylivoimaisesta esteestä johtuvaa vahinkoa tai tulon menetystä.

13. Lahjakortit

Asiakas voi ostaa TopDog.fi osoitteesta ja TopDog-liikkeestä lahjakortin tietyillä summilla. Kulloinkin voimassa olevat summat ovat nähtävillä TopDog.fi osoitteessa lahjakortin oston yhteydessä ja pyydettäessä saatavilla TopDog-liikkeiden henkilökunnalta. Asiakkaan ostaessa lahjakortin, hän ostaa kyseisellä hinnalla saldoa TopDog.fi-sivustolle ja TopDog liikkeille. Lahjakortin saldo kelpaa maksutapana edellä mainituissa sijainneissa ja oikeuttaa asiakkaan lahjakortin saldomääräiseen ostokseen. Lahjakortin saldo on aina euromääräinen. Lahjakorttia ei tarvitse käyttää kerralla, mutta lahjakortti on voimassa 1 vuoden ostopäivästä alkaen.

Lahjakortin oston yhteydessä asiakas saa lahjakorttikoodin. Koodi on lahjakorttikohtainen ja Dezoo Oy kieltää lahjakorttien jälleenmyynnin. Lahjakortteja ei niiden luonteen vuoksi lunasteta takaisin, eikä TopDog pysty teknisistä syistä palauttamaan koodia kokonaisuudessaan asiakkaalle. Lahjakortille ladattava saldo on käytettävissä vain TopDog-verkkokaupassa ja TopDog-liikkeissä, eikä sillä voida ostaa muita Dezoo Oy:n tuotteita tai palveluita. Lahjakorteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta, eikä niitä voida muuttaa rahaksi tai lunasteta takaisin. Käyttämätön lahjakorttisaldo mitätöityy 1 vuoden päästä ostopäivästä, ellei asiasta ole erikseen toisin sovittu.”


YHTEYSTIEDOT

TopDog / Dezoo Oy
Vihdintie 2, 03100 Nummela
asiakaspalvelu@topdog.fi
045 3171798 (ma-pe klo 10-19)
 

 Päivitetty 05.08.2020